O súťaži

Hľadáme hviezdy medzi e‑shopmi!

ShopRoku hľadá už siedmykrát najžiarivejšie hviezdy e‑shopového neba. Kto je najlepší, o tom rozhodujú reálni zákazníci a odborná porota. Vyhlasujeme najkvalitnejšie, najpopulárnejšie a najzaujímavejšie e‑shopy slovenského internetu za rok 2015.

Hlasovanie a registrácie do súťaží boli ukončené. Výsledky sa dozviete 17. 3. 2016.

Cena kvality

Rozhodujú o nej zákazníci, ktorí hodnotia svoje skúsenosti s nákupom v e‑shopoch za uplynulý rok. Vlani o výhercovi tejto ceny rozhodlo viac ako 3,5 milióna vyplnených dotazníkov v rámci služby Overené zákazníkmi. Vyhlasujeme víťaza a dvoch finalistov v 13 kategóriách a víťaza 38 podkategórií. Súčasne vyhlásime absolútneho víťaza.

Registrácia

Každý e‑shop, ktorý sa chce uchádzať o Cenu kvality sa musí do súťaže registrovať. Jednou z podmienok pre registráciu je zapojenie e‑shopu v službe Overené zákazníkmi a získanie certifikátu. Registrácia prebieha pomocou formuláru, ktorý nájdete pod záložkou ShopRoku v administrácii Heureky, v období od 1. 12. 2015 do 31. 1. 2016. Pri registrácii musí e‑shop zvoliť kategóriu, v ktorej sa chce o cenu uchádzať. Vyhradzujeme si právo preradiť e‑shop do inej vhodnejšej kategórie, ak zvolená kategória nebude korešpondovať s väčšinovým sortimentom, ktorý e‑shop predáva. Registrácia do Ceny kvality pre rok 2015 bola ukončená.

Hlasovanie

Hlasovania sa zúčastnia všetci zákazníci, ktorí v priebehu súťažného obdobia (od 1. 1. 2015 do 31. 12. 2015) nakúpili a potom ohodnotili e‑shop cez dotazník spokojnosti.

Vyhlásenie

V každej podkategórii bude vyhlásený víťaz. Z víťazov podkategórií vyhodnotíme vždy dvoch finalistov a jedného víťaza hlavnej kategórie. Na záver bude z 13 víťazov hlavných kategórií vyhlásený absolútny víťaz Ceny kvality. Všetci víťazi a finalisti sú oprávnení používať ikonku Finalista alebo Víťaz ShopRoku 2015 podľa svojho umiestnenia.

Súťažné kategórie

Pokiaľ si nie ste istý, kam váš e‑shop zaradiť, pozrite sa na obsah súťažných kategórií podľa nasledujúcej tabuľky.

    • Autodiely
    • Autodoplnky
    • Pneumatiky
    • Bytový textil a doplnky
    • Kuchyne
    • Kúpeľňa
    • Detský tovar
    • Dielňa
    • Nábytok
    • Stavebniny
    • Záhrada
    • Biela technika
    • Foto
    • Software
    • TV, video, audio
    • Erotický tovar
    • Chovateľstvo
    • E-fajčenie a tabak
    • Hudobné nástroje
    • Rybárčenie
    • Kozmetika
    • Parfémy
    • Zdravie
    • Módne doplnky
    • Oblečenie
    • Obuv
    • Obchodné domy
    • Kancelárske potreby
    • Mobily a GPS
    • PC a príslušenstvo
    • PC hry a hracie zariadenia
    • Tlačiarne a príslušenstvo
    • Filmy a hudba
    • Jedlo a nápoje
    • Knihy a e-čítanie
    • Zážitky
    • Fitness
    • Športová výživa
    • Športové oblečenie
    • Športové pomôcky

Cena popularity

V Cene popularity rozhodujú o víťazovi internetoví úžívatelia, ktorí hlasovali za svoje najobľúbenejšie e‑shopy roku 2015 od 1. 12. 2015 do 28. 2. 2016. Vyhlásime jedného absolútneho víťaza s najvyšším počtom hlasov a deväť finalistov. Výsledky sa dozviete 17. 3. 2016.

Registrácia

Do tejto súťaže sa nemusíte registrovať. E‑shopy môžu svojich zákazníkov aktívne nabádať k hlasovaniu cez newslettere, bannery na svojom webe či akoukoľvek formou, a to v období 1. 12. 2015 – 28. 2. 2016. Je však zakázané „kupovať si hlasy“ alebo dávať za hlasy zľavy či zvýhodnenia.

Vyhlásime jedného absolútneho víťaza s najvyšším počtom hlasov a deväť finalistov.

Hlasovanie

V Cene popularity môže hlasovať každý internetový užívateľ, a to v období od 1. 12. 2015 do 28. 2. 2016. Stačí vybrať jeden až tri najobľúbenejšie e‑shopy a odoslať hlasovací formulár. V priebehu súťaže môže každý užívateľ hlasovať iba raz. Ďalšie hlasy od jedného užívateľa nebudú započítané. Hlasovanie do Ceny popularity za rok 2015 bolo ukončené 28. 2. 2016

Vyhlásenie

V Cene popularity vyhlásime jedného absolútneho víťaza a 9 finalistov. Víťaz a všetci finalisti môžu využívať ikonku Víťaz/Finalista ShopRoku 2015 Cena popularity.

Cena Heureky

O Cenu Heureky sa môže uchádzať e‑shop, ktorý je niečím výnimočný a preukázateľne splňuje niektoré z nasledujúcich kritérií: stojí za ním zaujímavý príbeh, prispieva k sociálnej integrácii je niečím akokoľvek unikátny. O víťazovi Ceny Heureky rozhoduje odborná porota zložená z popredných osobností slovenského e‑commerce trhu. Porota vyhlási absolútneho víťaza a dvoch finalistov.

Registrácia

Registrácia do Ceny Heureky prebieha pomocou formuláru v období 1. 12. 2015 – 31. 1. 2016. Registrovať e‑shop, ktorý je niečím zaujímavý, môže ktokoľvek (prevádzkovateľ i zákazník). Registrácia e‑shopu na Heureke nie je podmienkou. Pri vyplňovaní formuláru uveďte, kto e‑shop prihlasuje a kontaktné údaje, link na e‑shop, stručný popis činnosti e‑shopu a informácie, čím je výnimočný a prečo by práve tento e‑shop mal vyhrať. Registrácia do Ceny Heureky pre rok 2015 bola ukončená.

Hlasovanie

Po ukončení registrácií vyberie odborná porota tie najzaujímavejšie projekty a zaradí ich do nominácie. Z nominovaných potom vyberie dvoch semifinalistov a víťaza, ktorý získa Cenu Heureky.

Vyhlásenie

V Cene Heureky vyhlásime víťaza a dvoch finalistov. Víťaz aj finalisti sú oprávnení využívať ikonku Víťaz/Finalista ShopRoku 2015 Cena Heureky.

Odborná porota

Tomáš Braverman
Tomáš Braverman
CEO Heureka
Jozef Dvorský
Jozef Dvorský
Výkonný riaditeľ SAEC
Juraj Sasko
Juraj Sasko
CEO Visibility
Martin Krupa
Martin Krupa
Riaditeľ ui42
Michal Pastier
Michal Pastier
Group creative director of Zaraguza, Bratislava/Praha
Filip Janech
Filip Janech
PR Manager Prosenior
Víťaz Cena Heureky 2014
Ivan Sýkora
Ivan Sýkora
Senior account manager Google
Jan Cifra
Jan Cifra
CEO Websupport
Peter Galko
Peter Galko
Creative director/Managing partner Adbee
Peter Šebo
Peter Šebo
Founder & CDO PS Digital

Organizátorom súťaže ShopRoku 2015 je spoločnosť Heureka Shopping s. r. o., prevádzkovateľ nákupného radcu Heureka.sk, ktorý ľuďom radí pri výbere produktov a kvalitných obchodov. Organizátor si vyhradzuje právo konečného rozhodnutia vo všetkých záležitostiach súvisiacich s organizovaním súťaže, a to vrátane jeho prerušenia, odvolania či úpravy pravidiel. Pokiaľ vznikne dôvodné podozrenie, že výsledky súťaže sa subjekt pokúsil sfalšovať alebo porušiť podmienky, má organizátor právo daný obchod zo súťaže vyradiť.