O súťaži

Hľadáme hviezdy medzi e-shopmi!

ShopRoku hľadá už ôsmykrát najžiarivejšie hviezdy e-shopového neba. Kto je najlepší, o tom rozhodujú reálni zákazníci a odborná porota. Vyhlasujeme najkvalitnejšie, najpopulárnejšie a najzaujímavejšie e-shopy slovenského internetu za rok 2016.

Hlasovanie a registrácia do súťaží sú spustené.

Cena kvality

Cena zákazníkov, ktorou hodnotia svoje skúsenosti s nákupom v e-shopoch za uplynulý rok. Minulý rok vzišiel víťaz zo 4 miliónov vyplnených dotazníkov. Vyhlásime víťaza a dvoch finalistov v 13 kategóriách a víťaza a finalistov v 38 podkategóriách. Súčasne vyhlásime absolútneho víťaza, teda najkvalitnejší e-shop roku 2016.

Registrácia

Do Ceny kvality zapojujeme všetky e-shopy, ktoré využívajú službu Overené zákazníkmi a zároveň sú držiteľmi certifikátu tejto služby. Zapojené obchody majú možnosť si zvoliť kategóriu, v ktorej sa chcú o cenu uchádzať. Kategóriu je možné vybrať od 1. 12. 2016 do 31. 1. 2017, a to v administrácii obchodu na Heureka.sk v záložke Cena kvality. Pokiaľ si obchod kategóriu nezvolí, pridelíme mu ju. Vyhradzujeme si právo predradiť e-shop do inej, vhodnejšej kategórie, pokiaľ zvolená kategória nebude korešpondovať s väčšinovým sortimentom, ktorý e-shop predáva.

Vyhlásenie

Vyhlásení budú finalisti a víťazi jednotlivých podkategórií. Z týchto víťazov/finalistov vzniknú v jednotlivých hlavných kategóriách dvaja finalisti a jeden víťaz. Cenu dostane vždy víťaz hlavnej kategórie. Na záver vyhlásime z 13 víťazov hlavných kategórií absolútneho víťaza Ceny kvality. Všetci finalisti a víťazi sú oprávnení používať ikonku Finalista/Víťaz ShopRoku 2016 Cena Kvality v kategórii, v ktorej uspeli. Hodnotenie e-shopov prebieha na základe kritérií z dotazníku spokojnosti, najmä sa hľadí na: dodaciu dobu, percento odporúčajúcich zákazníkov, komunikácia obchodu, prehľadnosť webových stránok, ale aj počet hodnotení.

Súťažné kategórie

Pokiaľ si nie ste istý, kam váš e-shop zaradiť, pozrite sa na obsah súťažných kategórií podľa nasledujúcej tabuľky.

    • Autodiely
    • Autodoplnky
    • Pneumatiky
    • Bytový textil a doplnky
    • Kuchyne
    • Kúpeľňa
    • Detský tovar
    • Dielňa
    • Nábytok
    • Stavebniny
    • Záhrada
    • Biela technika
    • Foto
    • TV, video, audio
    • Erotický tovar
    • Chovateľstvo
    • E-fajčenie a tabak
    • Galantéria
    • Hudobné nástroje
    • Rybárčenie
    • Kozmetika
    • Parfémy
    • Zdravie
    • Módne doplnky
    • Oblečenie
    • Obuv
    • Obchodné domy
    • Kancelárske potreby
    • Mobily a GPS
    • PC a príslušenstvo
    • PC hry a hracie zariadenia
    • Software
    • Tlačiarne a príslušenstvo
    • Darčeky a zábava
    • Filmy a hudba
    • Jedlo a nápoje
    • Knihy a e-čítanie
    • Zážitky
    • Fitness
    • Športová výživa
    • Športové vybavenie

Cena popularity

Cena internetových užívateľov, ktorí vyberajú svoje najobľúbenejšie e-shopy roku 2016, pomocou jednoduchého formulára Hlasovanie prebieha od 1. 12. 2016 do 28. 2. 2017. Vyhlásime jedného absolútneho víťaza s najväčším počtom hlasov a deväť finalistov.

Registrácia

Do Ceny popularity nie je potrebné sa registrovať. E-shopy môžu aktívne vyzývať svojich užívateľov k hlasovaniu napríklad skrz newslettere či bannery na svojom webe, prípadne inou formou reklamy (TV, rádio). Povolené sú tiež tzv. spotrebiteľské súťaže. Zakázané je najmä kupovanie hlasov prostredníctvom zliav na nákup v obchode a podmieňovanie hlasov zľavou či zvýhodnením na nákup v e-shope. Obchody, ktoré porušia podmienky, zo súťaže vyradíme. Bannery na podporu hlasovania pre e-shopy sú na stiahnutie na www.shoproku.sk/podpora-hlasovania.

Vyhlásime jedného absolútneho víťaza s najvyšším počtom hlasov a deväť finalistov.

Hlasovanie

V Cene popularity môže hlasovať každý internetový užívateľ, a to v období od 1. 12. 2016 do 28. 2. 2017. Stačí iba vybrať jeden až tri najobľúbenejšie e-shopy, odoslať hlasovací formulár a potvrdiť svoje hlasovanie kliknutím na link, ktorý mu príde do e-mailu. V priebehu súťaže môže každý užívateľ hlasovať iba raz. Ďalšie hlasy od jedného užívateľa budeme ignorovať.

Hlasovať v Cene Popularity

Vyhlásenie

Vyhlásených bude 9 finalistov a jeden absolútny víťaz. Všetci finalisti a víťaz sú oprávnení používať ikonku Finalista/Víťaz ShopRoku 2016 Cena Popularity.

Podpora hlasovania

Umiestnite ikony na podporu hlasovania na svoj web a získajte čo najviac hlasov.

Cena Heureky

Cena udelená odbornou porotou zloženou z predných osobností slovenského e-commerce trhu. O cenu sa môžu uchádzať e-shopy, ktoré sú niečím výnimočné, stojí za nimi zaujímavý príbeh, prispievajú k sociálnej integrácii, alebo sú akokoľvek unikátne. Vyhlásime víťaza a dvoch finalistov.

Registrácia

Registrácia do Ceny Heureky prebieha pomocou formuláru v období 1. 12. 2016 – 31. 1. 2017. Registrovať e-shop, ktorý je niečím zaujímavý, môže ktokoľvek (prevádzkovateľ i zákazník). Registrácia e-shopu na Heureke nie je podmienkou. Pri vyplňovaní formuláru uveďte, kto e-shop prihlasuje a kontaktné údaje, link na e-shop, stručný popis činnosti e-shopu a informácie, čím je výnimočný a prečo by práve tento e-shop mal vyhrať.

Registrovať do Ceny Heureky

Hlasovanie

Po ukončení registrácií budú vybrané tie najzaujímavejšie projekty a zaradené do nominácie. Z nominovaných potom vyberie odborná porota dvoch finalistov a víťazný e-shop, ktorý získa Cenu Heureky.

Vyhlásenie

Vyhlásení budú dva finalisti a jeden víťaz. Finalisti i víťaz sú oprávnení používať ikonku Finalista/Víťaz ShopRoku 2016 Cena Heureky.

Organizátorom súťaže ShopRoku 2016 je spoločnosť Heureka Shopping, s.r.o., prevádzkovateľ nákupného rádcu Heureka.sk, ktorý ľuďom radí pri výbere produktov a kvalitných obchodov. Organizátor si vyhradzuje právo konečného rozhodnutia vo všetkých záležitostiach súvisiacich s organizovaním súťaže sa subjekt pokúsil sfalšovať alebo porušiť podmienky, má organizátor právo daný obchod zo súťaže vyradiť.