O Súťaži

CENA KVALITY

Cena zákazníkov, ktorí hodnotia svoje skúsenosti s nákupom v e-shopoch za uplynulý rok. Vyhlásime víťaza a dvoch finalistov v 13 kategóriách a víťaza a finalistov v 47 podkategóriách. Súčasne vyhlásime absolútneho víťaza, teda najkvalitnejší e-shop roku 2022.

Registrácia

Do Ceny kvality zapojujeme všetky e-shopy, ktoré využívajú službu Overené zákazníkmi a zároveň sú držiteľmi certifikátu tejto služby. Zapojené obchody majú možnosť si zvoliť kategóriu, v ktorej sa chcú o cenu uchádzať. Kategóriu bolo možné vybrať do 28. 2. 2023. Pokiaľ si obchod kategóriu nezvolí, pridelíme mu ju. Vyhradzujeme si právo predradiť e-shop do inej, vhodnejšej kategórie, pokiaľ zvolená kategória nebude korešpondovať s väčšinovým sortimentom, ktorý e-shop predáva.

Vyhlásenie

Vyhlásení budú finalisti a víťazi jednotlivých podkategórií. Z týchto víťazov/finalistov vzniknú v jednotlivých hlavných kategóriách dvaja finalisti a jeden víťaz. Cenu dostane vždy víťaz hlavnej kategórie. Na záver vyhlásime z 13 víťazov hlavných kategórií absolútneho víťaza Ceny kvality. Všetci finalisti a víťazi sú oprávnení používať ikonku Finalista/Víťaz ShopRoku 2022 Cena Kvality v kategórii, v ktorej uspeli. Vyhlásenie e-shopov prebieha na základe kritérií z dotazníkov spokojnosti, hľadí sa najmä na percento odporúčajúcich zákazníkov, ako aj na počet hodnotení a celkový počet produktov.

Súťažné kategórie

Pokiaľ si nie ste istý, kam váš e-shop zaradiť, pozrite sa na obsah súťažných kategórií podľa nasledujúcej tabuľky.

Auto-moto Bývanie a design Detský tovar Dom a záhrada Elektro Erotický tovar Hobby Krása a zdravie Móda a doplnky Obchodné domy Šport a fitness Výpočtová a telekomunikačná technika Zábava a voľný čas
  • Autodiely
  • Autodoplnky
  • Moto
  • Pneumatiky
  • Bytové doplnky
  • Kuchyne
  • Kúpeľňa
  • Detský tovar
  • Dielňa
  • Kúrenie
  • Nábytok
  • Osvetlenie
  • Stavebniny
  • Záhrada
  • Biela technika
  • Foto
  • TV, video, audio
  • Erotický tovar
  • E-fajčenie a tabak
  • Galantéria
  • Hudobné nástroje
  • Chovateľstvo
  • Ručné práce a tvorenie
  • Rybárčenie
  • Kozmetika
  • Očná optika
  • Parfumy
  • Zdravie
  • Módne doplnky
  • Oblečenie
  • Obuv
  • Obchodné domy
  • Fitness
  • Športová výživa
  • Športové vybavenie
  • Hry a hracie zariadenia
  • Kancelárske potreby
  • Mobily a GPS
  • PC a príslušenstvo
  • Software
  • Tlačiarne a príslušenstvo
  • Darčeky a zábava
  • Filmy a hudba
  • Jedlo a nápoje
  • Knihy a e-čítanie
  • Zážitky

CENA POPULARITY

Cena internetových užívateľov, ktorí vyberajú svoje najobľúbenejšie e-shopy roku 2022, pomocou jednoduchého formulára. Hlasovanie prebiehalo do 28. 2. 2023. Vyhlásených bude 13 víťazov v jednotlivých kategóriách (podľa toho čo e-shopy predávajú) a z nich bude vyhlásený 1 absolútny víťaz v Cene popularity. Kategóriu, v ktorej chce byť e-shop zaradený si zvolí v administrácii obchodu na Heureka.sk v záložke Cena popularity.

Prihlásenie

Do Ceny popularity nie je potrebné sa registrovať. E-shopy môžu aktívne vyzývať svojich užívateľov k hlasovaniu napríklad skrz newslettere či bannery na svojom webe, prípadne inou formou reklamy (TV, rádio). Spotrebiteľské súťaže sú zakázané. Zakázané je najmä kupovanie hlasov prostredníctvom zliav na nákup v obchode a podmieňovanie hlasov zľavou či zvýhodnením na nákup v e-shope a pod. Obchody, ktoré poruší podmienky, máme právo zo súťaže vyradiť. Viac sa dozviete nížšie v bode 6.7. pravidiel.

Vyhlásení budú víťazi v 13 kategóriách a
1 absolútny víťaz.

Hlasovanie

V Cene popularity môže hlasovať každý internetový užívateľ, a to v období od 1. 12. 2022 do 28. 2. 2023. Stačí iba vybrať jeden až tri najobľúbenejšie e-shopy, odoslať hlasovací formulár a potvrdiť svoje hlasovanie kliknutím na link, ktorý mu príde do e-mailu. V priebehu súťaže môže každý užívateľ hlasovať iba raz. Ďalšie hlasy od jedného užívateľa budeme ignorovať.

 

Vyhlásenie

Vyhlásených bude 13 víťazov v jednotlivých kategóriách. Z týchto víťazov bude vyhlásený 1 aboslútny víťaz Ceny popularity. Cenu obdrží absolútny víťaz Ceny popularity. Všetci víťazi sú oprávnení používať ikonku Víťaz ShopRoku 2022 Cena Popularity v kategórii, v ktorej zvíťazí.

Súťažné kategórie

Vyberať môžete z nasledujúcich kategórií, ktoré korešpondujú s hlavnými kategóriami v Cene kvality.

  • Auto-moto
  • Elektro
  • Móda a doplnky
  • Zábava a voľný čas
  • Bývanie a design
  • Erotický tovar
  • Obchodné domy
  • Detský tovar
  • Hobby
  • Šport a fitness
  • Dom a záhrada
  • Krása a zdravie
  • Výpočtová a telekomunikačná technika

CENA HEUREKY

Cena udelená odbornou porotou zloženou z popredných osobností českého e-commerce trhu. O cenu sa môžu uchádzať e-shopy, ktoré sú niečím výnimočné, stojí za nimi zaujímavý príbeh, prispievajú k sociálnej integrácii, alebo sú akokoľvek unikátne. V tomto ročníku budeme oceňovať celkom 5 najlepších e-shopov, z ktorých následne vyhlásime dvoch finalistov a jedného absolútneho víťaza.

Prihlásenie

Registrácia do Ceny Heureky bola možná do 28. 2. 2023

Hlasovanie

Po ukončení registrácií budú vybrané tie najzaujímavejšie projekty a zaradené do nominácie. Z nominovaných potom vyberie odborná porota 5 najlepších e-shopov, z ktorých následne vyhlásime dva finalistami a jedného absolútneho víťaza. Dvaja finalisti a absolútny víťaz získajú Cenu Heureky.

 

Hlasovanie a vyhlásenie

Po ukončení registrácií budú vybrané tie najzaujímavejšie projekty a zaradené do nominácie. Z nominovaných potom vyberie odborná porota 5 najlepších e-shopov, z ktorých následne vyhlásime prvé tri miesta a dva finalisti. Finalisti aj víťazové sú oprávnení používať ikonku Finalista / 1. miesto / 2. miesto / 3. miesto ShopRoku 2021 Cena Heureka.

Odborná porota pre Cenu Heureky

Tomáš Braverman
CEO Heureka Group
Jozef Dvorský
Výkonný riaditeľ SAEC
Juraj Sasko
Zakladateľ Visibility a Visibility 360 Group
Simona Gulisova
Redaktorka Forbes Slovensko
Nina Kubalova
CEO Abraka - víťaz 2021
Samuel Huba
CEO Shoptet

Visa Special Award

O ocenenie Visa Special Award súťažia e-shopy, ktoré v roku 2022 pôsobili na Heureka Marketplace. U týchto e-shopov porovnáme obrat na Marketplace, hodnotenie užívateľov, počet uskutočnených objednávok a dĺžku využívania Marketplace. Každá porovnávaná hodnota je ohodnotená bodmi s rôznou váhou a na ich základe vyhlásime najúspešnejšieho obchodníka na Heureka Marketplace. Vďaka rôzne bodovaným hodnotám môžu vyhrať aj menšie alebo menej známe e-shopy.

Prihlásenie

Registrácia do Visa Special Award vzniká automaticky v prípade využitia Heureka Marketplace v roku 2022. Ešte nevyužívate Heureka Marketplace? Viac zistíte na tomto webe.

Vyhlásenie

Zo všetkých e-shopov pôsobiacich v roku 2022 na Heureka Marketplace vyhlásime e-shop s najvyšším počtom získaných bodov. Odmenou bude soška s ikonou Visa Special Award, ktorá bude odovzdaná v apríli 2023 na slávnostnom galavečere ShopRoku.

PODMIENKY SÚŤAŽE SHOPROKU 2022

1. Úvodné ustanovenia

1.1. Tieto podmienky upravujú pravidlá súťaže ShopRoku 2022 (ďalej len „Súťaž“) a spoločne s ďalšími informáciami k Súťaži, dostupnými na stránkach https://www.shoproku.sk/ v časti „O súťaži“, stanovujú úplné pravidlá Súťaže (ďalej len „Podmienky súťaže“).

2. Usporiadateľ súťaže

2.1. Usporiadateľom Súťaže je spoločnosť Heureka Group a.s., so sídlom Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8, IČO 078 22 774, ktorá je prevádzkovateľom nákupného poradcu Heureka.sk (ďalej len „Usporiadateľ súťaže“).

3. Termín konania súťaže

3.1. Súťaž bude prebiehať od 1. 12. 2022 do 28. 2. 2023.

3.2. Vyhlásenie víťazov a finalistov sa uskutoční v apríli 2023. Usporiadateľ súťaže si vyhradzuje právo zmeniť termín vyhlásenia podľa potreby.

4. Súťažné kategórie

4.1. Súťaž prebieha v 3 kategóriách, a to Cena kvality, Cena popularity a Cena Heureky.

5. Pravidlá súťaže v kategórii Cena kvality

5.1. V kategórii Cena kvality môžu súťažiť a budú do Súťaže automaticky zapojené všetky e-shopy, ktoré majú implementovanú službu Overené zákazníkmi a sú držiteľmi certifikátu „Overené zákazníkmi“ v súlade s Obchodnými podmienkami programu „Overené zákazníkmi“ dostupnými na https://www.heurekashopping.sk/pre-obchodnych-partnerov/podmienky-pouzivania/podmienky-pouzivania-programu-overene-zakaznikmi.

5.2. Súťažiť sa bude v 13 kategóriách a 47 podkategóriách, ktoré sú zverejnené na stránkach https://www.shoproku.sk/ v časti „O súťaži“.

5.3. Prevádzkovatelia e-shopov musia zvoliť kategóriu/podkategóriu, v rámci ktorej majú záujem so svojím e-shopom súťažiť, a to v administrácii obchodu na portáli Heureka.sk v záložke Cena kvality, pričom každý e-shop môže súťažiť len v 1 kategórii/podkategórii.

5.4. V prípade, že k voľbe kategórie/podkategórie podľa predchádzajúceho odstavca zo strany prevádzkovateľa nedôjde, bude e-shopu pridelená Usporiadateľom súťaže.

5.5. Usporiadateľ súťaže si ďalej vyhradzuje právo preradiť e-shop do inej, vhodnejšej kategórie/podkategórie, pokiaľ prevádzkovateľom zvolená kategória/podkategória nebude korešpondovať s väčšinovým sortimentom, ktorý je na e-shope ponúkaný.

5.6. Hlasovanie o finalistoch a víťazoch prebehne zo strany zákazníkov, ktorí budú hodnotiť svoje reálne skúsenosti s nákupom v e-shopoch za uplynulý rok.

5.7. V každej kategórii a podkategórii bude vyhlásený 1 víťaz a 2 finalisti. Z 13 víťazov hlavných kategórií bude následne vyhlásený absolútny víťaz Ceny kvality.

6. Pravidlá súťaže v kategórii Cena popularity

6.1. V kategórii Cena popularity budú do Súťaže automaticky zapojené všetky e-shopy obchodníkov, ktorí sú s týmito e-shopmi registrovaní na portáli Heureka.sk a odosielajú na portál ponuky svojho tovaru a služieb spôsobom podľa čl. 3 Podmienok používania nákupnej galérie Heureka.sk, dostupnými na https://www.heurekashopping.sk/pre-zakaznikov/podmienky-pouzivania-pre-zakaznikov/podmienky-pouzivania-nakupnej-galerie-heureka.sk, a využívajú režim PPC.

6.2. Súťažiť sa bude v 13 kategóriách, ktoré sú zverejnené na stránkach https://www.shoproku.sk/ v časti „O súťaži“.

6.3. Prevádzkovatelia e-shopov musia zvoliť kategóriu, v rámci ktorej majú záujem so svojím e-shopom súťažiť, a to v administrácii obchodu na portáli Heureka.sk v záložke Cena popularity, pričom každý e-shop môže súťažiť len v 1 kategórii. Na pridelenie a zmenu kategórie sa uplatnia pravidlá uvedené v čl. 5.4. a 5.5. týchto Podmienok súťaže.

6.4. Hlasovania sa môže zúčastniť každý internetový užívateľ, a to prostredníctvom hlasovacieho formulára a kliknutím na potvrdzovací link. Každý užívateľ môže prideliť svoj hlas 1 až 3 najobľúbenejším e-shopom. Hlasovať pritom môže každý užívateľ len 1krát. Usporiadateľ súťaže si vyhradzuje právo vyradiť hlasy užívateľov, u ktorých zistí alebo bude mať podozrenie na porušenie vyššie uvedených pravidiel.

6.5. Internetoví užívatelia môžu hlasovať pre akýkoľvek e-shop, a to aj pre taký, ktorý nespĺňa podmienku na automatické zapojenie do Súťaže podľa čl. 6.1. týchto Podmienok súťaže.

6.6. E-shopy môžu aktívne vyzývať užívateľov k hlasovaniu v Súťaži. Povolenými spôsobmi prezentácie je použitie newsletterov či bannerov na stránkach e-shopu alebo iné formy reklamy (TV, rádio apod.).

6.7. Nedovolenou formou prezentácie je usporadúvanie spotrebiteľských súťaží, s cieľom ovplyvniť hlasovanie užívateľov. Ďalej sa nesmie predovšetkým kupovanie hlasov prostredníctvom zliav na nákup v danom e-shope (alebo v inom e-shope konkrétneho obchodníka) či iných zvýhodnení pre nákup v danom e-shope (alebo v inom e-shope konkrétneho obchodníka) apod. V prípade porušenia týchto pravidiel môžu byť e-shopy zo Súťaže vyradené alebo iným obdobným spôsobom v rámci Súťaže sankcionované zo strany Usporiadateľa súťaže (predovšetkým znížením počtu získaných hlasov). Hodnotenie závažnosti porušení vyššie uvedených pravidiel a voľba dôsledkov je výhradne na rozhodnutí Usporiadateľa súťaže.

6.8. V každej kategórii bude vyhlásený 1 víťaz. Z 13 víťazov hlavných kategórií bude následne vyhlásený absolútny víťaz Ceny popularity.

7. Pravidlá súťaže v kategórii Cena Heureky

7.1. V kategórii Cena Heureky môže byť do Súťaže zapojený akýkoľvek e-shop, a to prostredníctvom prihlasovacieho formulára.

7.2. V kategórii Cena Heureky sú hlavnými kritériami pre výber finalistov a víťazov predovšetkým výnimočnosť a zaujímavosť e-shopov.

7.3. Z nominovaných e-shopov bude odbornou porotou vybraných 5 najlepších, z ktorých budú následne vyhlásené prvé tri miesta a dvaja finalisti.

8. Oprávnenie k užívaniu ikony ShopRoku 2021

8.1. Všetci finalisti a víťazi jednotlivých kategórií/podkategórií sú oprávnení k užívaniu ikony Finalista/Víťaz ShopRoku 2021 s označením kategórie/podkategórie, v ktorej uspeli. Oprávnenie je poskytované bezúplatne.

8.2. Ikona musí byť užívaná vo verzii, v akej bude finalistom a víťazom zo strany Usporiadateľa súťaže poskytnutá a bez predchádzajúceho súhlasu zo strany Usporiadateľa súťaže nesmie byť akokoľvek spracovávaná, upravovaná či inak menená.

9. Pravidla

9.1. V kategórii Visa Special Award môžu súťažiť a budú do Súťaže automaticky zapojené všetky e-shopy, ktoré v roku 2022 využívali Heureka Marketplace.

9.2. V kategórii Visa Special Award sú hlavnými kritériami pre výber víťazov:
- obrat na Marketplace
- hodnotenie užívateľov
- počet uskutočnených objednávok
- dĺžka využívania Marketplace

9.3. Zo zapojených e-shopov bude podľa bodového ohodnotenia vybraný najúspešnejší, ktorý získa ocenenie víťaz kategórie Visa Special Award.

10. Záverečné ustanovenia

10.1. V prípade zistenia alebo podozrenia na porušenie týchto Podmienok súťaže niektorým e-shopom alebo konania v rozpore s právnymi predpismi, môže Usporiadateľ Súťaže tento e-shop zo Súťaže vyradiť.

10.2. Na výhru v Súťaži nevzniká súťažiacim právny nárok.

10.3. Usporiadateľ súťaže si vyhradzuje právo kedykoľvek v priebehu Súťaže rozšíriť akékoľvek súťažné kategórie/podkategórie.

10.4. Usporiadateľ súťaže si vyhradzuje právo Súťaž predčasne ukončiť.

10.5. Usporiadateľ súťaže si vyhradzuje právo v sporných prípadoch rozhodnúť s konečnou platnosťou podľa vlastného uváženia.

10.6. Usporiadateľ súťaže nezodpovedá za akékoľvek technické problémy, ktoré sa v priebehu Súťaže v súvislosti s prihlasovaním či hlasovaním môžu vyskytnúť.

10.7. Usporiadateľ súťaže nehradí súťažiacim žiadne náklady, ktoré im v súvislosti s účasťou v Súťaží vzniknú.

10.8. Usporiadateľ súťaže si vyhradzuje právo na zmenu týchto Podmienok súťaže a ich následné zverejnenie rovnakým spôsobom, akým bola Súťaž vyhlásená, a to kedykoľvek v priebehu Súťaže.